1. Anularea comenzii înainte de expediere
Comenzile plasate pe Tinno.ro pot fi anulate înainte de confirmarea și expedierea acestora, prin transmiterea unei solicitări la adresa support@tinno.ro sau telefonic la numărul afișat pe site.
Dacă plata a fost efectuată online, suma achitată va fi returnată integral în termen de maximum 14 zile calendaristice de la confirmarea anulării, prin aceeași metodă de plată utilizată inițial.
2. Anularea comenzii după confirmare / expediere
Dacă solicitarea de anulare survine după ce comanda a fost confirmată sau predată curierului, aceasta nu mai poate fi anulată.
În această situație, clientul poate refuza primirea coletului, urmând ca returul să se facă în baza Politicii de Retur.
3. Produse aduse pe comandă specială
Pentru produsele aduse la cererea expresă a clientului (comenzi speciale), se poate solicita plata unui avans de minimum 30%.
În cazul anulării ulterioare din motive care nu țin de Tinno.ro, avansul nu va fi returnat.
4. Anularea de către Tinno.ro
Tinno.ro își rezervă dreptul de a anula o comandă în următoarele situații:
- produsul comandat nu mai este disponibil;
- prețul sau caracteristicile produsului au fost afișate eronat din cauza unor erori tehnice;
- plata nu a fost finalizată;
- clientul furnizează date incomplete sau incorecte;
- există suspiciuni rezonabile de fraudă.
În aceste cazuri, clientul va fi informat imediat, iar sumele achitate vor fi returnate integral în termen de maximum 14 zile calendaristice.
5. Termene și procedură
Pentru anularea unei comenzi, este necesară transmiterea unei solicitări scrise la adresa: support@tinno.ro.
În cerere trebuie menționate: numele clientului, numărul comenzii, produsul/produsele vizate și motivul anulării.
Tinno.ro va confirma anularea prin e-mail sau telefon în termen de maximum 2 zile lucrătoare.
6. Excepții
Nu se acceptă anularea comenzilor în următoarele cazuri:
- comenzile pentru produse deja livrate și instalate;
- produsele sigilate care au fost desigilate după livrare și nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății (ex. căști in-ear, produse de îngrijire personală);
- produsele personalizate la cererea clientului.
Această politică se completează cu Politica de Retur și Termenii și Condițiile generale de pe site.